Spooks

Kollar hela tiden på massa kläder och utrustning som jag vill beställa hem, är just nu inne på att beställa hem en brun spooksväst eller gå till hööks och köpa en av de spooksvästar som finns där. Jag vill från hööks ha den blåa men tycker ändå att den rosa är snygg men vet ändå inte riktigt hur den skulle passa haha, mamma har en blå och den gillar jag skarpt men den är tyvärr för stor för mig så jag kan inte använda den.
Jag har dock en egen spooksväst som är brun med rosa insida men den är ganska tunn och lätt - lite mer sommarväst. Jag köpte den i Falsterbo 2012 och den har funkat superbra förutom att den har en trasig dragkedja och lite sånt... Den börjar nu också bli lite liten. Jag känner att jag behöver en ny men kan inte bestämma vilken bara...
Antingen blir det en av de från hööks eller så beställer vi den bruna som är på bilden nedanför, vilken tycker ni är snyggast?
 
 
 



Kommentarer
Klara

Den rosa är superfin!!

2014-04-11 @ 09:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback