Sorry

Igår red jag på kvällen vilket var sjukt dumt av mig att göra.
Har hänt något i min rygg som gör att jag knappt kan stå upp längre. Det känns som elstötar och skott som skjuts i ryggen när man rör sig. Jag kan sitta helt prickstilla och inte känna något, och så helt plötsligt kommer "stötarna" igen. Gjorde svinont att rida igår och jag borde egentligen hoppat av efter 15 min och gått upp till stallet.
 
Idag när jag vaknade hade jag jätteont. Stannar hemma idag från skolan och ligger bara i sängen med upphöjt ben för att ryggen ska bli bättre. Har mått jätteilla och annat som inte är så fräscht kanske att skriva här haha...
 
Men har ätit pyttelite, tagit massa tabletter och fått någon kräm över ryggen så att det förhoppningsvis blir bättre.
Just nu är det lite bättre, antagligen bara för stunden. Har haft såhär i 2 veckor nu.
 
I eftermiddag ska jag och mamma åka till Hööks. Måste byta mina vita ridbyxor jag fick och köpa ett par andra då dessa inte satt så bra på mig. Sen ska jag nog köpa lite annat också. Får se vad jag hittar.
 
Men förlåt för dålig uppdatering, jätteledsen verkligen men ska nu faktiskt ta tag i bloggen och fixa några inlägg.
Och glöm inte det jag sa, om att det nog händer en stor grej här inom kort ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback