Snömys

Usch hade verkligen inte hoppats på mer snö nu. Det blir bara kallt, slaskigt och lerigt i hagarna... Jag ville kunna ta av de stora tjocka yllefiltarna och fodrade täcken men nu åker de tydligen på istället. Tydligen skulle det bli varmt igen imorgon så vi får hoppas på en nu vår under denna vecka i alla fall ;)

Men Kiwi ska tränas dressyr idag, 30 minuter för Anna Dufva vilket jag ser fram emot och hoppas hon är lika pigg som hon var i lördags. Jag ska försöka få till en så bra framridning som möjligt och att hon är perfekt tills jag ska börja rida, som om det vore tävling. Det är bara 2 veckor kvar till nästa tävling så det blir till att lägga på ett kol om vi ska få till en bra ritt.
Men jag hoppas verkligen all snö är borta innan tävlingen, minns jag rätt är det framridning ute och det hade suttit fint med barmark och +10° tills dess!
//Hedda 
Ååhhh finaste hästarna våren 2013, bästa Kiwi och Bonzai ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback