Rånäs imorgon

Tänkte berätta lite om tävlingen på Rånäs imorgon.
Jag startar då en LA:P1 runt klockan halv 12 vilket betyder att vi behöver åka hemifrån runt halv 10 vilket är en lagom tid, bra tid för knoppning och andra förberedelser innan vi åker, det är dessutom ganska kort bit till rånäs så det blir toppen.
Mina mål för tävlingen är inte skyhöga, vi har inte varit på topp senaste veckorna men vi är ändå bättre än de senaste P1orna så självklart hoppas jag på personbästa men man vet aldrig, tufft motstånd vilket alltid drar ner lite också.
Men mina enda riktiga mål är att få till bra öppnor, slutor och bra galopp. Större skillnad i mellangångarterna hade varit bra för då tjänar man alltid lite extra poäng.
Om ni vill följa mitt resultat finns tävlingen på equipe men jag ska försöka uppdatera live från tävlingsplatsen och också skriva ett mer utförligt inlägg när jag kommer hem!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback