Mina hästar

Kiwi Querida:
Kiwi är mitt D-ponny sto född 2001 e. Uranus RC 60 - Öxenholms Bobby.
Jag har haft Kiwi sen november 2012 och under denna tid har vi tränat och tävlat dressyr och startat allt mellan LC till FEI inledande. Kiwi är en stjärna inom dressyren men kan ibland tappa bjudningen vilket är vårat allra största fokus på tävling. 
Kiwi älskar också att hoppa men då jag helst rider dressyr så hoppas hon just nu av min lillebror.
Det ni kommer få läsa mest om från min sida är helt klart men utveckling och träning med Kiwi!
The Dancing Queen: 
Queen som hon kallas är vårat andra sto född 2009 e. Quaterback - De Niro.
Hon är en ren dressyrhäst och är just nu under utbildning och därför rider jag henne inte så mycket för tillfället men planen är att snart sätta igång och börja träna henne för att sedan börja tävla henne om ett par år. Queen köpte vi i november 2013 och därför är hon rätt ny för oss.
Ni kommer få läsa mycket om Queen även om jag inte rider henne särkilt mycket ännu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback