Min tävlingsplanering so far

Jag har skrivit en tävlingsplanering för hela denna termin men man vet aldrig när en annan bättre tävling eller något annat dyker upp istället så den är än så länge lite oklar.
Men jag har nu anmält mig till ganska många tävlingar faktiskt, är dock reserv till några men jag tror nog jag borde komma med.
29 Mars Rånäs ridklubb - rider en LA:P1
18 April Vällingby ridsällskap - rider LC:2 och LC:1 i samband med allsvenskan
27 April Överby Hästsportförening - Är när jag skriver detta tredje reserv i LB och sjätte i LA så jag borde nog komma med
1 Maj Vallentuna ridklubb - Rider LB och sen antingen LA eller LA:P1, fortfarande lite oklart vilken andra klassen blir
4 Maj Ridklubben Norrtälje ryttare - rider LC:1 i samband med Allsvenskan
Förhoppningsvis dyker det även upp ett par programridningar här imellan och jag har 2 inplanerade men det är inte riktigt säkert om det blir av men jag hoppas ju självklart på det!
Men jag är hur som helst riktigt taggad på tävling nu, vi har höjt vår lägsta nivå betydligt och jag vill ha ett så roligt och framgångsrikt år som mest möjligt!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback