LC:1

Rider ju LC:1 imorgon, vilket kanske inte är mitt favoritprogram direkt... Tycker faktiskt inte alls om det. Det är typ så "lätt" att det blir svårt att lära sig. Det är bara transportsträckor, riktigt långa. Volter här och där som också är jobbigt och nej, jag gillar det inte.
 
LC:2 tycker jag är myycket roligare. Det är mer korta vägar och det händer lite mer i det programmet, men i 1:an är det verkligen bara raaaaaaaakt fram, raaaaaaakt fram, raaaaaaakt fram... Jättelätt att hästen blir lång i formen och kroppen på de sträckorna så det är samtidigt inte lätt.
 
Jag tycker det är skönt ibland att rida de lägsta klasserna och ha det lite enklare, men gillar ändå när det är fler rörelser, typ i LA. Men så fort jag placerat mig så kan jag börja rida LB så hoppas på det bästa inför söndag! Det svåra blir bara att lära mig programmet igen. Kan det egentligen men glömmer alltid ngn volt eller övergång. Men jag lär mig, har aldrig ridit fel så lär inte göra det imorgon heller ;)
 
/Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback