Läsvärda bloggar

Några bloggar jag tycker är bra, roliga och intressanta!
 
1. Tyrashastar.se
 Tyras blogg äger ju. Nästan min favvoblogg tror jag. Skitkul att läsa om hennes hästar. Hon har några hon tävlar och sen köper hon in andra, utbildar och säljer. Hon lägger upp rätt mycket filmer och har som en "serie" med massa träningar och övningar hon gör med hästarna och de är skitroliga att se på, dels för att det alltid händer något kul i dem så jag garvar typ rätt ut, typ en gång när hennes hund red på hennes shettis, hahahha.
 
Aja skitsamma, jättebra blogg!

Ser ni btw vart hon är på bilden? På Veda under Runhoppet! Jag satt vid insläppet då så släppte in henne på banan, men tyvärr pajjade ena tygeln mitt under ritten så hon fick avbryta.
 
 
2. Liinadolk.blogg.se
 Har läst hennes blogg i kanske bara 1 månad men den är faktiskt riktigt bra tycker jag! Hon är bara ett år äldre än mig och Hedda men hon är heelt galet duktig på att rida! Hon tävlar mycket och har just nu en ny skiiiitfin storhäst som jag älskar! Den är skitfin, hon har haft den i två månader och har kommit hur långt som helst på tävling med den. Läsvärda inlägg, inte allt för långa utan man orkar läsa igenom allt, jättefina bilder och bra uppdatering! Superblogg!
 
 
3. Ponnysanning.se
Ponnysanning vet ju alla vilken blogg det är? Har läst den så länge jag kan minnas. Enda från att de var anonyma, skrev "elakt" skvaller som skvallerbloggarna gjorde för något år sedan, när de bloggade på blogspot också! Sjuuukt länge sen iaf! Men tycker deras blogg är intressant, man får oftast reda på grejjer man inte visste om eller saker som hänt. De är snabba på att lägga upp det dessutom vilket är ett + Men tycker den är bra! Ibland lite tråkiga nyheter men det händer ju inte alltid saker att skriva om, det vet ju vi ;)
 
De är mina 3 favoritbloggar, ni borde verkligen gå in på alla och läsa dem! Skitbra bloggar allihop!
/Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback