Lamicell Swarovski

Jag vet inte HUR många gånger jag varit inne på hööks och provat den här hjälmen. Jag tycker om den skitmycket, den är snygg, jättelätt, har typ luftkonditionering där inne haha nä men den är lätt och enkel. Min JW hjälm är jättebra men man blir så jääkla svettig i den och den sitter så hårt och är tung. Det vore superskönt att ha en lite lättare hjälm att ha på lektion och även tävling. Sen villl jag ju tävla i JW hjälmen också men den här hjälmen skulle jag utan tvekan kunna tävla i.

Den kostar 1499:- på Hööks har jag för mig vilket inte är jättemycket, men vet iiinte riktigt om det är värt att köpa ännu en hjälm...? Men har provat den inne i butiken flera gånger och den sitter jättebra!
Får se om det blir någon gång jag köper den. Blir ju då för egna pengar men kan ju alltid önska mig en?? ;)
 
/Carro
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback