Helgen

Fredag:
Går först skola fram till kvart i 2. Sen hem en stund och på kvällen åka till Veda och äntligen rida hoppspecial igen. Var gaalet länge sen jag red hoppspecial känns det som, iaf en månad eftersom jag var i Thailand och missade två lektioner.
Piraten tror jag dock är halt eller något för han går i separat hage nu och skrittmaskinen så får nog inte honom imorgon tyvärr.. Men vill nog ha typ vem som helst, ska bara bli kul att hoppa igen! Får hoppas att ryggen håller för jag SKA hoppa ;)
 
Lördag:
Är på Veda kl 12 och är först på helgjobbarmöte. Bestämma nya jobbdatum men jag antar att jag och Hedda tar tillsammans igen. ;) Sen kvart i 1 har jag teori med ridlekis fram till halv 4. Då moppen hem, byta om, packa och sen åka till Hedda och sova där. Vi ska nog till Kiwi då på eftermiddagen. Sen hem och RESTEN får ni veta dååå ;)
 
Söndag:
Upp tidigt och helgjobba med Hedda. Den här gången måste det iaf gå bättre än förra gången. Beror på hur "välgjort" det är dagen innan, den var det som pajjade för oss förra gången... Aja inge mer med det. Efter jobbet åker jag hem till Hedda igen, är nog där en stund och sen tar jag moppen hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback