Hej!

Jag och Carro har länge tänkt att vi ska ha en blogg tillsammans men vi har aldrig riktigt tagit tag i det hela men nu när bägges motivation var riktigt dålig bestämde vi oss för att jag fick flytta in på ponnyboken. Jag har länge bott på gatan och bloggat från en stulen iphone men nu öppnade Carro dörrarna och gav mig bröd, tack och lov för det! (skämt åsido för er som inte fattade det ;) )
Jag bloggade förut på min egna blogg Heddzor.blogg.se så det ska nu bli kul att få blogga tillsammans med någon.
För ni som inte vet heter jag Hedda Aspheim och rider på Vallentuna ridskola precis som Carro. Dock rider jag inte där lika ofta länge då jag har 2 egna hästar, Kiwi och Queen - mer om mina hästar kommer i ett eget inlägg senare. Ni kan även läsa mer om mig i menyn!
Ni kommer hur som helst få följa min vardag tillsammans med mina hästar i medgång och i motgång, ni kommer även få läsa om mina ridpass och tävlingar på ridskolan och på mina hästar!
 
Hoppas ni kommer tycka det blir lika kul som jag tycker att jag börjar blogga här!
 



Kommentarer
Lovisa

Fina bilder!

2014-03-16 @ 19:35:43 | http://healthbylovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback