GRATTIS CLARAAAAA

 Idag fyller världens bästa Clara 12 år! Vet inte riktigt vad jag ska skriva men vi har haft så extremt roligt tillsammans och roligare ska vi absolut ha! Typ alla våra galna uteritter, när vi suttit inne och spelat minecraft när det är 30 grader och sol ute, när vi åkt på pirran ner till ridhuset eller för att hämta saker, när vi suttit i bilen i 6 timmar och sjungit på samma låt om igen, osv osv, vi har haft såååå kul!
Grattis världens bästa Claro, tänker inte sjunga för dig men låtarna jag skulle sjungit hade hur som helst varit Claroboy och Getsången ;) kraaaaaammmmmm
 
 
Men jag hoppas du får en riktigt riktigt underbar dag med massa tårta och presenter, du är ju nästan lika stor som jag nu, haha lol skoja bara du kommer alltid vara mini. Jaja vi snackar nog senare idag, älskar dig skitunge, hörs snart ;* Puss å kraaam skumbanaan



Kommentarer
Clara Isaksson

TACK sötis älskar dig också, man kommer nästan inte ihåg allt de roliga som vi har gjort😘
PUUUSSSSS😘😘😘😘😘😍

Svar: Hahah ååhhh gullöööö ❤️🎉😘😘💋💋
ponnyboken.blogg.se

2014-03-20 @ 07:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback