Tröööött

Har nu jobbat 2 dagar i rad och är heeeelt slut. Speciellt efter idag då vi kom hem rätt sent igår efter middagen. Kom hem för nån timme sen - duschade och la mig i sängen, har sen dess inte orkat resa på mig haha.
Kvällens planer blir att kolla på film eller göra några tidsinställda inlägg på bloggen, får se lite. Ska hur som helst gå och lägga mig rätt tidigt. 
 Imorgon blir det dressyrträning för Evelina Karlsson på Kiwi och på eftermiddagen åker vi till Sollentuna och rider en annan häst. 
//Hedda



Kommentarer
Anonym

Varför skriver du inget om att kiwi är tillsalu?

Svar: För att jag har inte något behov av att berätta det för alla. Hon är till salu men vi har inte bråttom med att få henne såld.
-Hedda
ponnyboken.blogg.se

2014-06-22 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback