Sommar 2014

Alla planer för sommaren är inte helt klara än och vissa dagar gör jag ingenting heller men lite av det jag ska göra i sommar:
 
* Gröna Lund en dag minst iaf ;)
 
* Dressyrkurs på Veda v.26. Rider på kvällarna men blir där lite tidigare efter lunch för att fixa andra grejjer under dagen!
 
* Funktionär under Runhoppet v.26 på helgen
 
* Jobba på Veda i 2 veckor. Vecka 27 och 28 jobbar jag mån-fre i stallet. Eftersom hästarna är på bete då så jobbar man själv. Både lite tråkigt men ändå skönt enligt mig. Har faktiskt inget emot att jobba så många dagar i rad från 7-16 på dagarna. Tycker det är skönt att kunna göra jobbet bra och att kunna komma dagen efter och ha allt iordning och rätt.
 
* Ska till Legoland i Danmark några dagar, typ 4-5 tror jag med familjen!
 
* Nog vara på Veda rätt mycket haha
 
* Vara med kompisar kanske en del haha.
 
* Kanske passa en påni
 
*Åka till typ fjällen i någon vecka
 
Det är väl det jag hittils vet men det kommer ju alltid upp annat på de tomma dagarna!
Sjukt skönt med sommarlov iaf!
//Carro
Bild från förra årets sommarbete, twirris♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback