Packning

Nu är det exakt en vecka tills vi åker på meeting till Gripens RF och jag har skrivit ner allt jag ska ha med mig. Jag kommer dock inte börja packa förrens onsdag/torsdag då jag knappt börjat tvätta något än hehe. Men det är en del som ska med så det kanske är dags att börja tvätta lindor, schabrak och aaaalllaaa kläder.
Vi får återigen låna Rindhagens tävlingsskåp vilket är sjukt snällt! Vi har fått låna det på flera tävlingar och träningshelger. Vi brukar som tack hjälpa dem med att mocka och ta hand om deras hästar när de inte kan. Vi har som en liten grej med dom att när de är borta får vi ibland rida deras hästar och vi mockar åt dem och när vi är borta hjälper de oss med mockning. Väldigt praktiskt faktiskt!

Men snart är det hur som helst dags för Gripen igen och har jag tur får allt plats i bilen haha ;) 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback