På hotellet igen!

Nu är vi äntligen tillbaka på hotellet igen. Det har varit en lång dag från 5 till halv 10, rätt trött nu kan man väl säga ;)
Men det har trots mina dryga missar har det varit en bra dag, kul med alla Vallentuna ryttare som alla står bredvid varandra och Kiwi var rätt fin, bara ryttarmissar alltihop
Vi hoppas på en bättre dag imorgon, upp vid 7 och frukost vid 8 och vi satsar på att vara i stallet runt halv 9 för att sen starta 11.22. Då jag bara rider en klass imorgon rätt tidigt så tror jag att jag kaaanske skrittar ut en stund på henne om det inte regnar för mycket. Får se om det blir nåt, beror lite på. Men men, lång dag imorgon också. 
Clinicen och ryttarmiddagen som vi nyss var på var bra och mycket bättre än förra året, kul med invigning också där vi fick cupdiplom och rosett. Kiwis gamla ryttare red clinicen på sin nya häst som var superfin verkligen, lite lik Queen fast finare mer utbildad höhö ;) 

Men jag kommer försöka uppdatera under dagen imorgon efter min ritt, håll alla tummar och tår att jag får lite mer tur genom programmet imorgon än vad jag hade idag!
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback