Oj

Haha asså ärligt har jag verkligen inte orkat lägga ner tid att blogga de senaste dagarna för att komma hit, skriva "hej idag har jag bara varit hemma hejdå". Precis så har det typ varit senaste dagarna.

Har inte ridit på en vecka eller gjort något hästigt så inget sånt att skriva om heller.

Nu på kvällen har jag varit på Veda på styrelsemöte. Imorgon ska jag bara vara hemma igen men på torsdag blir det roligt iaf!

Lovar att bättra mig med bloggandet, hahaha såfort jag slutar blogga ser man direkt resultatet av det så kanske måste skärpa mig..
HAR BARA ABSOLUT INGENTING ATT SKRIVA OM NU!

//Carro



Kommentarer
Anonym

Skriv ett inlägg om hur du förbreder dig inför tävling kvällen och morgonen. Eller hur ni har det på veda, vad ni har för hästar , är alla snälla osv

Svar: Tack för förslaget!
ponnyboken.blogg.se

2014-06-18 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback