Min ponny alltså!

Kiwi var galet underbart fin på framridningen idag! Helt sjuuukt kul verkligen. Känns som det börjar släppa lite nu då framridningen igår var superfin också! 
Inne på banan var hon en aning tillbaka och rätt stark så jag höll på att tappa tyglarna hela tiden haha. Fick väldig mycket vägmissar men inget allvarligt. Fick rätt låga poäng i travprogrammet och speciellt på ökningarna i trav + galopp, fick dock fina siffror på vissa delar som tex galoppfattningarna, superkul. 
Alla missar som vi brukar göra som fel galopp, omslag, galoppinslag osv fanns inte utan nu var det nästintill prickfritt. Hade småmissar och det drog självklart ner också. 
Vi fick 67.069% och blev delad 4a. Superkul att man äntligen får betalt för ritten! Nu höjde jag också mitt snitt för cupen som avslutas imorgon! 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback