Måndag

Vaknade runt 10 och sitter nu och kollar på ett avsnitt av Greys anatomy. Borde nog egentligen blogga då jag har sjuuukt många inlägg på g men har ingen motivation att skriva, ska nog tvinga mig själv ikväll då typ alla tidsinställda är slut. 
Idag ska jag hur som helst träna för Anna Dufva på Kiwi. Ska nog öva programdelar och lite sånt vi borde öva på inför meetinget. Ska åka upp till stallet med bussen om ca 1 timme och börja fixa henne. 
Tänkte berätta lite hur denna vecka kommer att se ut. 
Måndag: Träning för Anna Dufva 
Tisdag: Longering på utebanan eller i ridhuset. Kommer ha henne inspänd och bara låta henne jobba kanske 5-10 minuter i varje varv. Mycket övergångar och få henne att lyssna på mig. 
Onsdag: Träning för Malin Isaksson. Öva på det som behövs övas på. Säkert programdelar då också, annars blir det nog mycket förvänd galopp och galoppfattningar då det är våran svaghet just nu.
Torsdag: Lösgörande arbete i max 20 minuter. Mamma kanske rider istället för mig så hon blir så lösgjord som möjligt. Ska också packa ALLT inför Gripen + bada och knoppa henne.
Fredag: Åker till Gripen sjukt tidigt på morgonen. Ska vara på anläggningen runt 9 vilket betyder att vi måste åka senast 06.30, kuuul va?? :D
Lördag: Startar en klass på Gripen och antagligen går maaaassaaaa promenader.
Söndag: Startar 2 klasser på Gripen och sen åker vi hem!

Kommer bli en bra vecka med massa träning och tävling. Vi satsar stenhårt nu sista dagarna innan vi åker. Vi är verkligen i en riktig svacka nu och då funkar det inte att bara låta det va och försöka göra det bra när vi väl står där. Vi måste träna in i sista minuten för att lyckas och det är inte säkert att vi gör i alla fall. Vi är verkligen på botten just nu och jag tänker inte misslyckas ännu en gång. Nu är det verkligen fokus som gäller.
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback