Dynamit

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Idag red jag Kiwi på utebanan i ca 30 minuter, det blev ett väldigt hårt och intensivt pass men det behövdes. Idag var hon riktig dynamit.
Jag skrittade länge och sen började jag trava fram. När hon kändes uppvärmd gick jag direkt på med att rida lagtävlansprogrammet för ponnyallsvenskan som vi ska rida nästa vecka. Hon satte det klockrent utan problem. 
Efter det tog jag de sista 5-10 minuterna åt att öva galoppökningar + upptag. Hon satte även det grymt men det kommer ta några veckor innan vi får det helt 100% bra, det är lite av ett långsiktigt jobb men vi är redan en bra bit på väg.
Nej men Kiwi var hur fin som helst idag, en riktig bomb med världens power, superkul verkligen! Imorgon tränar vi för Anna Dufva igen och jag tror nog vi fortsätter med skolorna och galoppökningarna.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback