Dressyrkurs

Imorgon börjar andra lägerveckan på Veda. Själv ska jag gå After Work kursen(dressyr) på storhäst. Det är faktiskt mitt första "läger" på häst då, alla ponnyläger är öveeer :(
Hahah nä men det kommer bli kul! Vi rider på kvällarna ett pass om dagen. Gillar mest egentligen att rida på dagen men lägret är till för att man ska kunna rida efter jobbet. Å andra sidan är det skönt att rida när det är svalt och inte ånghett mitt på dagen.
 
Kursen är från måndag-fredag så det blir som sagt lite mer att skriva om här också.
 
Kommer vara där tidigare dock på dagarna då vi i usek ska fixa lite med vårat usekrum samt kanske måla ett bord till uteplatsen.
 
Förra året gick jag dressyrkurs på ponny och red Twist den veckan. Hanna och Hedda gick också det lägret och vi hade sjukt kul tillsammans. I år ska dock ingen av dem gå, inte alls många av kompisarna. Bara jag och Thuren haha ;)
//Carro
 Bild från lägret förra året, bästa twirraaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback