Dagens träning

Dagens träning för Anna Dufva gick sjuuukt bra. Vi övade lite skänkelvikningar, öppnor, slutor, förvänd galopp och enkla byten. Allting satt verkligen. 
När jag red fram var hon rätt sur och stod emot ganska mycket. Hon satt också fast lite i vänster och sköt ut högerbogen hela tiden. 
När jag ridit i ca 20 minuter började allt släppa så i tid till själva träningen var hon superfin.
Anna var riktigt nöjd med henne och självklart jag också. Vi fick till en superfin öppna och ett par riktigt bra skänkelvikningar. Hon var på och framåt och superfin i formen. Riktigt nöjd med henne faktiskt!
//Hedda



Kommentarer
Amanda

Är det sant att kiwi är till salu ni är ju det perfekta ekipaget

Svar: Ja det är tyvärr sant. Börjar bli för lång på henne och det är bättre att hon får komma till en mindre ryttare. Jag ska mer och mer börja gå över på storhäst.
Tack så mycket!
ponnyboken.blogg.se

2014-06-23 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback