Dagens planer

Idag blir det en dag FULL av packning. Jag ska snart ta och plocka fram resväskan och packa mina kläder som jag ska ha med mig nu i helgen. Tävlingskläderna ska med till stallet ikväll så jag kan klä på mig det i bilen imorgonbitti.
Väl i stallet ska jag först och främst packa klart hela skåpet medans mamma rider Kiwi en stund. Sen ska ponnyn badas och manen ska flätas.
Medan mamma rider Queen och fixar så packar jag klart det sista så vi bara kan lasta släpet och åka imorgon bitti. 
När jag kommer hem ikväll blir det direkt duscha - middag - sova. Ingen tid att göra annat, upp tidigt imorgon och då måste jag försöka sova tidigt ikväll. 
Det kommer bli galet med packning, dubbel uppsättning av allt. 
Om jag inte hinner skriva ikväll får ni nog ett inlägg imorgonbitti!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback