Dag 2 avklarad!

Nu har jag precis duschat efter en galet lång dag på anläggningen. Vi har haft superkul och jag är nöjd över Kiwis prestation. Jag tycker att alla VRK ryttare har gjort superfina ritter idag verkligen, vi är inte att leka med ;) 
Imorgon blir också en tidig dag, startar sats klassen runt 4 så vi kommer inte hem särskilt tidigt heller. Men men, vi har kul här så det blir säkert bra det också! 
Imorgon rider jag LB och LA. Uppdaterar säkert inte förrens vi är på väg hem då jag har rätt tight mellan klasserna och säkert inga batterier då allt går åt till att snacka i telefon på framridningen. 
När jag kommer hem kommer också maaaasssaaa bilder komma upp, flera kompisar här har fotat oss + att jag idag beställde 7-8 bilder som fotografen här tagit. Jag skrev upp mina starttider så jag garanterat blir fotad imorgon också så ifall de är fina kanske jag beställer ett par till.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback