Ändrade planer

Söndagens planer blev lite ändrade då nya saker dök upp igårkväll. 
Istället för vanlig dressyr hemma kommer Evelina Karlsson och håller lektion för mig och en annan tjej i stallet, tror dock vi rider separata lektioner men det ska ändå bli superkul. Jag har aldrig ridit för Evelina på Kiwi utan bara på ridskolehästarna. Adam har dock hopptränat för henne så hon känner Kiwi en del. 
Förhoppningsvis kommer jag att då hitta lite knappar med de problemen vi har för tillfället. Evelina är riktigt sträng men fortfarande snäll och det passar mig perfekt. 

Efter träningen kommer jag och mamma åka till Sollentuna för att kolla på en häst. Kommer inte skriva då mycket om den eller varför vi kollar utan det får ni reda på sen, just nu håller jag det lite hemligt. Det är hur som helst en valack född 02 som vi ska kolla på. Kommer bli superspännande!
//Hedda



Kommentarer
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

SÅ fina ni två!

Svar: Tack detsamma!
ponnyboken.blogg.se

2014-06-19 @ 20:33:03 | http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback