Ponnycupen i helgen

Imorgon är det som sagt Ponnycup match igen!
Hemma mot Djurgården, Dressyr, första start 10:00

Laget är:
Johanna Lundström - Dumle
Caroline Davidsson - Pandora
Sofia Thurén - Käck
Ylva Ledberg - Plopp
 
Det är gamla vanliga programet, LC:2 och jag gillar det programet skitmycket haha. Ska se till att någon filmar mig också och någon kanske även fotar? 
Men vi är där ikväll och bygger staket, fixar hästarna och lite sånt och förbereder. Det är alltid jätteskönt och man kan rida igenom det dagen innan och veta vad man måste tänka på till tävlingsdagen.
 
Men känner mig rätt redo ändå. Ska köpa grejjer till mackor och sen tror jag att jag gör mackorna hemma så de är klara. Går fort ändå och sen bara plasta in alla. 
Men jag är laddad! Nu KÖR vi!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback