Ni äger

Förlåt för den skitdåliga uppdateringen idag.. Trots den har statistiken varit asbra, Tack snälla!! 
 
Idag åkte jag till Veda vid 11 och va först på stallvärdinnemöte där vi bestämde lite nytt osv.
 
Sen hade jag teori med 5 grupper och vi snackade om regler och säkerhet i stallet och barnen va skitduktiga
Teorin gick bra och sen hjälpte jag helgjobbarna ta in hästarna och sen åkte jag hem.
 
Ikväll blev det lite film och pyssel kan man säga ;) Tittade på 2 filmer på Netflix och sen lite spontant gjorde jag en ny design till Heddas blogg!
Imorgon blire upp tidigt som fan och åka till Veda. Jobbar 7-16 med Hedda och det blir toppen! Dreamteamet på banan igen ;) Men vi hörs mer imorgon! Kommer inställda och liveuppdatering!
 
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback