Min värsta avramling

Brukar faktiskt inte ramla av särskilt ofta.. Förra året ramlade jag av rekordmånga gånger för ett år, 3 hahahah. Men har inte gjort några riktiga BOM vurpor, förutom en gång.
 
2011 i november var det Ridskolecup i Hoppning. Hade Plopp den gången och det gick lite fort i en snäv sväng så han snubblade till lite och gick omkull. Har det faktiskt på film men vill inte lägga upp den någonstans. Kan printa en bild och lägga upp men vill inte göra det heller. Men det var nog den värsta "avramling" jag gjort. 
Jag blev ju mest bara chockad och ledsen över Plopp, men det gick bra annars. Gjorde inte illa mig och inte Plopp heller.
 
Nej men usch, den tävlingen var inte rolig alls. Här är iaf två bilder från den rundan precis innan vi gick omkull. Som ni ser är jag typ jätteliten.. Ser mini ut på bild 2 hahah. Aja var ändå 2,5 år sen typ så var ett tag sen ;)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback