Hemma

Har kommit hem från Veda nu. Har helgjobbat hela dagen med Hedda och det gick skiiitbra!
Sov hos henne igår och åkte till Veda imorse typ 10 i sju. Hände verkligen typ inget speciellt idag. Allt flöt på, det enda var väl att det kom en surkärring som skulle åka över stallplan när vi hade linorna uppe och hästarna höll på att springa in. Hon var inte arg över det men sen började hon klaga och klanka på annat så jag sa ifrån rätt bra och då hoppade hon in i bilen och åkte, hahaha.
 
Men vi blev klara till lunch precis i tid, allt gick skitbra. Efter lunch flöt det på och allt gick bra då med. Vi fick lite hjälp av några stalltjejer plus Adam så höpåsarna gick fort! När vi var klara och hade lämnat sopar och sånt kollade vi klockan och den var 16:00 PRICK. hahah ;)

Men varken jag eller Hedda blev trötta idag när vi jobbade. hahah man brukar vara skittrött efter men vi var aspigga hela tiden. Jäkla hurtiga typ!! Nu kommer jag inte helgjobba fram till mars typ eftersom jag ska tävla och åka till thailand! Så blir "ledig" en månad ;) Februarilönen blir nog lite sorglig...
 
Imorgon är det skola igen och är inte direkt taggad..



Kommentarer
Anonym

Älskar din blogg verkligen! Sjukt bra och du är en av mina stora förebilder! Kommer aldrig sluta läsa den <3

Svar: Tack snälla!!
ponnyboken.blogg.se

2014-01-26 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback