Hemma!

Slutade skolan 13:30, en halv timme tidigt. Vi gjorde typ nada i skolan förutom redovisade powerpoint presentationer för 10-åringar.. Vi gjorde klart powerpointen på en dag så ni kan ju räkna ut att vi gjort ca ingenting den här veckan...
MEN nu äre helg ;)
 

Om typ en och en halv timme ska jag åka till Veda. Ska rida klockan 7 men ska rida dressyr istället för hoppning. Jag, Jojjo och Thurén som går hoppgruppen får rida i dressyrgruppen ikväll på våra hästar vi ska tävla i helgen. Blir grymt!
Tror att jag får Pandora då. Alltid bra att ridit henne lite innan och tränat lite. Men ska väl lägga mest fokus på att hon inte dyker i formen, får ett lugnt och längre steg och sen att hon lyssnar på mig och att alla övergångar sitter. Typ det enda viktiga i LC:2 an :)
 
Men nu ska jag gå ut typ en timma med hunden och sen typ åka till Veda. Vi hörs mer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback