Hallooj

Idag hade vi friluftsdag i skolan med promenad till Vallentuna Golfklubb och åka pulka vid hål 11, sen gå hem igen. Var skiitkaallt!!!
På vägen tillbaka stannade jag och Carro hos kingen och billan, satt i stugan/sadelkammaren en stund och chillade och värmde oss lite haha. Sen mockade vi, packade höpåsar och fyllde lite vatten och sånt. Var där kanske 45 min, sen gick vi hem och från Ormsta gick jag ensam hem hela vägen.

Var skitvarmt då, jättedjup snö, var astrött och lång väg. Såfort jag kom hem slängde jag mig i sängen och somnade direkt... Vaknade av att dörren öppnades när resten kom hem...

Imorgon går jag skolan till 3. Sen blire hem och plugga skitmycket!! Läxförhör i energi på fredag samt religion inlämning och idrottsuppg ska in då. Kul :)))

Men vi hörs mer imorgon! Natti
Hahaha minnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback