8. Min största rädsla inom ridsporten

Har ingen direkt rädsla inom ridsporten, är inte rädd för någon häst så direkt. Visst kan det hända olyckor men har aldrig tänkt på vad som faktiskt kan hända. Men något man är "rädd" för ska hända är väl brutala olyckor.
 
Vill verkligen inte gå omkull med en häst från ridskolan så pass illa att hästen kanske inte skulle gå att rädda och jag själv kanske blev förlamad. Skulle självklart vara ledsen över mig själv då men samtidigt jättejätteledsen över att det inte ens var min egen häst utan någon annans.
 
Men på den här filmen är det iaf en tjej som ser ut att ha de skitmysigt med sin jättefina häst, typ photoshoot ute på ängen, och så slutade det som det gjorde... Bara sånt här vill man verkligen inte någonsin ska hända.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback