4. Det här är jag bra på

Alltid svårt att ge beröm till sig själv, men kom på typ 3 saker hahah..
 
* Hoppsits
Här är min hoppsits för 1,5 år sen. Står rakt upp i sadeln och händerna i magen typ.
Har fått en mycket bättre hoppsits med själva sitsen, händerna, benen, blicken osv. Man märkte verkligen typ när jag hoppade Cyklamen som hoppar högt som fan, att man hänger ändå med och är följsam. Hade man stått rakt upp i hans språng HADE man flugit av, helt klart. Inte en chans att jag hade suttit kvar om jag haft sitsen jag har i bilden ovan. Ska inte överberömma mig själv nu för det gillar jag verkligen inte men tycker ändå att hoppsitsen blivit bättre!
hade ingen bra bild att visa sitsen "idag" men tycker den här ser mer följsam ut än den första bilden iaf ;)
 
* Knoppa
Haha måste faktiskt säga att jag LÄRT mig att knoppa rätt okej ändå på senaste tiden!
 Här är en bild från i mars när jag knoppade Kiwi inför tävling. Detta tog ca 15 min och tycker de blev rätt bra ändå?
 
* Ledarskap/Lära ut
Har varit med i Usek i 3 år, varit teoriledare i 1 år och gått ungdomsledarkurs. Har faktiskt lärt mig sjukt mycket och har lätt för att kunna lära ut och styra upp lite. Är ordförande i ungdomssektionen och det lär också väldigt mycket. Måste faktiskt ge mig själv en klapp på axeln för att jag faktiskt kan det här rätt bra ändå. Är inte rädd för publik om man säger så utan kan prata med alla och kunna vara med och bestämma och besluta lite eller vad man ska säga. Det här är inget negativt som "du gör det du gör det skynda er" lixom utan snarare positivt att man gör det på ett positivt sätt. Får ofta beröm av vuxna och andra som tycker att jag lär ut bra och förklarar bra men ändå enkelt på tillexempel teorin, knoppkurser, skötarkurser och annat.
 
Men det är som sagt svårt att ge sig själv beröm.. Roligare när någon annan ger en det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback