19. Bild på mina bästa vänner och varför dem är det

 Lisa Burestad
Idag är vi fortfarande kompisar, Lisa är modell nu så hon jobbar rätt mycket och så, vi syns kanske inte lika ofta som vi gjorde förr men vi är sjukt bra kompisar nu och har alltid jätteroligt med varandra! Vi bakar skitäckliga cupcakes och brottas om täcket när vi ska sova tills Lisa blir skitarg och ba: NÄ DÅ FÅR JAG SOVA UTAN TÄCKE DÅ. HAHA så jävla roligt
hahah en bild från nyår 2010 hemma hos mig, ja ni ser ju hur länge sen det här kan ha varit?? Gossedjurshäst i sängen, asfula gardiner, hästaffischer på väggen, några rosetter hängandes och vad fan jag har på mig vet jag inte heller... HAHAHA

Hedda Aspheim
Hahah kommer ihåg en dag 2010 när jag 12 år skrev till hedda 12 år på fb: Hej hedda hehe kanske lite konstigt men vill du vara med mig idag?
 
Hedda svarade: JAAAAAA!!
Och jag: hehe lite direkt kanske men du kanske vill sova över? :)
 
Hahah så jäkla stela, men vi sov hos Hedda och sen dess var vi med varandra mer och mer och idag känner vi varandra typ in och utantill! Jag och Hedda äter chips, sover, rider på galna uteritter, slår varandra med sprite-flaskor och rullar in varandra i madrasser och tejpar så man sitter fast och sen ramlar. Har alltid skitkul med Hedda!

hannajansson
Hanna Jansson
Hanna har jag också lärt känna via Veda. Hanna är ett år äldre än mig, och hon var 13 och jag 12 när vi lärde känna varandra. Vi red inte i samma ridgrupp men på samma dag, och sen började vi tävla ponnycupen tillsammans och ridskolecupen fick vi ibland samma häst. Vi började träffas på Veda och sen hemma hos varandra. Lärde känna varandra mer och mer genom åren och nu förtiden så åker vi över döda paddor med moppen i spöregn, åker upp kl 8 en lördagkväll till Veda för att schamponera våra ponnys till ponnycupen dagen efter. Lagar pannkakor och äter upp alla direkt och somnar i hannas soffa med tuggummi i munnen och ridkläderna på. HAHAHA har alltid asroligt med hanna!
 
De är mina 3 närmsta vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback