14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

ex. Tisdag:
*Vaknar typ halv 8
*Går i skolan 8.10 till halv 4 ungefär
*Springer hem, byter om och tar bussen till stallet
*Kommer till Veda och börjar med att kolla igenom pärmen med lappar osv. Bockar av mig själv på min lektion.
*Börjar sedan mocka stallen. 50 hästar ska få mockat så det är bara att börja, tar ju en stund.
*Delar sen ut hästar till elever
*Tar ner grupperna
*Ungefär vid 19:00 fixar jag hästen jag ska rida
*19:30-20:30 rider jag
*Efter ridningen fixar jag hästen
*Sopar och fodrar allt
*Smörjer hästens träns och sen stänger och släcker
 
Typ så ser en tisdag ut, haha fattade inte riktigt ämnet i inlägget men struntsamma hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback