Vecka 6

Blir en vecka som blir mycket varierat kan man nog säga...
Några dagar är det chill men sen är det fullt igång de andra.
 

MÅNDAG
Typ ingenting. Skola bara och plugga..
 
TISDAG
Skola och sen på kvällen ridning igen. Tror jag har Zimba igen men annars är det byte
 
ONSDAG
Hemma på kvällen men förbereda inför torsdag
 
TORSDAG
Useks Årsmöte
 
FREDAG
Ingenting
 
LÖRDAG
Helgjobbar på Veda 7-16, Helgjobbarmöte över lunch. Sen på kvällen är det stora Årsmötet så blir kvar på Veda, byta om och sen ha årsmöte. Pratar för Usek och lyssnar plus middag sen ;)
 
SÖNDAG
Ponnycup! 9.30 är det start i PC dressyr borta på Tyresö. Vet inte om jag ska rida men hoppas det! :) Sen efter är det bortamatch i hoppning på Hufvudsta och då åker jag nog med och hejjar! Men hoppas att jag rider dressyrmatchen för jag är skittaggad på tävling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback