Mer ändå

Imorgon blire mer planerat ändå. Blir galet tajt schema och vet inte ens om jag kommer hinna med...

Jobbar ju imorgon 7-16. MÅSTE bli klara 16 då jag direkt då ska dra på mig ridgrejjer, bygga staket med laget, fixa hästarna och rida igenom programet innan årsmötet börjar. Bara träna på programmet. Jag ska rida Pandora, bästa ponnyn juu!! 

Sen efter vi tränat. Upp fort, fixa hästen, byta om och springa ner och va med på Årsmötet. Efter det middag där, sen hem till Hanna och sova där. 

Det svåraste blir nog att hinna va klara till 16:00 och direkt rida då. Men vi rider nog inte så länge så det får vi nog ihop ändå!

Blir ingen liveuppdatering imorgon då jag inte har någon rast på hela dagen.. Kommer inställt istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback