Måndag

Skolan idag gick rätt bra. Vi hade dock 1 h och 50 min håltimme för att vi inte skulle ha någon idrott.. 
Aja hemma har jag bara ätit asgott mellis haha, fixat köket och ska laga middag idag(!!!). Om kan verkligen inte laga mat men måste fasen träna lite nu hahah.

Efter middagen ska jag och mamma åka till täby centrum och handla massa inför Thailandsresan. Kläder, skor, solglasögon osv ;) Haha alla sommarkläder är ju typ borta...

Sorry för att jag ej blogga igårkväll men orkade inte ;) men jag gjorde lite nytta igårkväll och fixade lite papper och skrev ut. Har printat ut useks verksamhetsberättelse som vi ska läsa från på torsdag och lördag. Sen lite annat plus planerat lite usekgrejjer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback