Hos Hanna

Helgjobbade mellan 7-16 idag som gick asbra. Var klar kvart i 4 och hann med massa annat. Direkt då så sprang vi ner till ridhuset och började bygga banan. Byggde fram staketet på typ 20 min och sen sprang upp till stallet, fixade hästarna, ner och började rida fram. Malin kom efter typ 15 min så då red jag programet direkt för Pandora var skiiittrött. Krävde inte så mycket av henne då det kändes lite elakt utan tänkte mest på mig själva vad jag ska tänka på imorgon och lite annat. Red i kanske 20-25 minuter, sen gick jag upp med hästen, tog av grejjerna, bytte om och sprang ner lite halvfräsch till årsmötet där jag läste Useks årsredovisning.
 
Efter var det middag där och sen åkte jag hem till Hanna där jag ska sova inatt. 
 
Imorgon är det Ponnycup på Tyresö. Ska åka hemifrån 7:45 så blir att gå upp tidigt, kommer inlägg om tävlingen imorgon! :)
Tävlatävlatävlatävlatävlatävla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback