Hemma

Väääärldens längsta dag med två ponnycupmatcher!!
Sov hos Hanna igår ju. Vi gick upp 7 typ och gjorde iordning oss snabbt och åkte sen till Tyresö Ridskola. Kommer eget inlägg om den tävlingen senare ikväll!

Sen efter åkte jag och Hanna med Malin hem, hon släppte oss hos mig så va vi hemma typ 45 min och lämnade lite grejjer och sen gick vi hem till Malin. Precis när vi kom skulle vi åka igen. Åkte till Hufvudsta och kollade pc hoppningen. Dock behövde jag vara tidtagare så blev inte så mycket hejja direkt. Men hoppmatchen blev oavgjord iallafall.

Sen fikade vi snabbt och åkte hem med Malin igen. Är hemma nu och ska äta middag om en stund och sen åka till mamma och sova där. 

Imorgon ska vi upp svintidigt, mot arlanda och flyga till Göteborg för begravning.. Så blir ingen liveuppdatering imorgon men ska försöka skriva något inställt.

Hörs senare ikväll!
Hopptjejerna plus en skitfin tårta Hufvudsta hade fixat till fikat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback