Februari

Nu är det andra månaden, "Min" månad ;)
Februari kommer bestå av bland annat:
 
* Två årsmöten för Klubben
* Helgjobb en gång
* Ponnycup Dressyr & Hoppning
* Födelsedag!!
* ÅKER TILL THAILAND
*Endast TVÅ ridlektioner...
 
Den 13:e feb åker jag till Thailand och kommer hem sista februari. Blir borta i ca 2 veckor så missar en del.. 2 hoppspecialer och två ridlektioner. Sen missar jag en ridskolecup hopp och en ponnycup dressyr. Men klagar inte så jäkla mycket för längtar sjukt mycket till Thailand! Kommer ett eget inlägg om resan snart! ;)
 
När vi är i Thailand fyller jag 16 år den 24:e. Haha blir nog ingen "firning" eftersom man inte kan köpa tårta eller något. Blir väl en helt vanlig dag då. Hahah folk får ju inte ringa och säga grattis om de skulle vilja göra det, kostar typ 2343423 kr att ringa till Thailand..
 
Men typ det händer i februari!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback