CHALLENGE

Medans jag är borta i Thailand nu så kommer det löpa på YTTERLIGARE en 20 days challenge... Jag vet jättejättetråkigt men har inget annat att skriva om lixom ;) Så ska skriva alla 20 nu tänkte jag hahaha.. Imorgon åker jag ju såå blir snabba ryck!! 
 
Pysslade bara ihop en snabb 20 days ;)
 
1. Kort info om mig
2. Mina favorithästar och varför dem är det
3. Kort info om stallet jag rider på
4. Allt jag gör på Veda
5. Alla program jag tävlat och personbästa på alla programmen
6. Min värsta ridolycka i samband med hästar
7. Vad jag blivit bättre på inne på dressyrbanan
8. Vad jag blivit bättre på inne på hoppbanan
9. This or That
10. Min ridgarderob
11. Favorit B, C och D ponny på Veda
12. Det högsta jag hoppat
13. Hur jag förvarar mina tävlingsprotokoll
14. Min första Ponnycup
15. Failbilder
16. Mina svagheter på hopptävlingar
17. Mina svagheter på dressyrtävlingar
18. Jag på B-ponny
19. Min sista ponnyhopptävling
20. Ett roligt sommarminne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback