2. Mina favorithästar och varför dem är det

Twist
Twist är den brunvita skäcken man ser lite här och var på bloggen. Började rida henne 2012 och har tävlat och ridit henne massor sen dess. Hon blev min favorit för att hon var så speciell i sitt sett men vi funkade ändå skitbra ihop vilket var jättejättekul. Rider henne inte så jättemycket längre men tycker fortfarande om henne såklart! Hon är väldigt possitiv, försöker alltid även fast det är lite svårt ibland, hon är bara allmänt underbar!
 
Pandora
Pandora är den lite större kraftigare vita ponnyn man ser också lite överallt här. Har ridit henne väldigt mycker på sistonde men hon ÄR verkligen en favorit. Hon är nog den finaste ponnyn jag någonsin suttit på. Världens underbaraste i hantering, gör ALDRIG något dumt, alltid glad och possitiv. Väldigt väldigt fin att rida, en supertrygg häst som alltid alltid alltid gör sitt bästa. Hoppar lika bra som hon går dressyr. VÄRLDENS toppenponny och om jag skulle ta med mig någon ponny från veda hem skulle det utan tvekan vara henne!
 
Har inte hittat någon favorit bland storhästarna än men dessa två ponnys älskar jag verkligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback