Vinter

Nu är det verkligen vinter, svinkallt och lite lite snö ute ;) Nu är jag redo för julen och det är 4 skoldagar (5 om man räknar med avslutningen) kvar innan lovet, halleluja. 
Ponnyn vi provred idag var riktigt guld, helt underbar verkligen. Hela familjen är helt förälskad i honom. Får se om vi går vidare med honom men just nu är han väldigt intressant!
Nu är jag hemma i ungefär en timme, tänkte ta tag i lite skolarbete som ska in i nästa vecka. Klockan 12 åker jag till veda för helgjobbarmöte i ungefär en timme. Därefter blir det raka vägen till Thorsholma där jag rider Pelle en stund. Han är tyvärr inte broddad än så jag kan nog inte rida ut så det blir nog ridhuset i alla fall. Hade velat rida ut nu när det är sol men känns inte bara när det är så pass isigt på vägarna.
Klockan 4 ska jag tillbaka till veda igen för att fixa iordning inför julshowen och sen är jag där till imorgonkväll, ingen vila någon stans... ;) 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback