Vad händer?

Vad som hände med uppdateringen är ju en bra fråga. Jag har verkligen helt glömt bort bloggen helt och hållet... Nu är det hur som helst jullov snart, sista skoldagen avklarades idag och imorgon är det avslutning.
Idag joggade jag Pelle i ridhuset, han var ganska stel och lat så det blev inte alls något hårt pass. Jag är dessutom sjuk nu så jag orkade inte riktigt hålla ihop honom hela tiden så det blev lätt så att han drog iväg med mig. Men han gick hur som helst helt okej ändå med tanke på hur länge sen det var jag red dressyr på honom och vad han gjort nu senaste veckan, han var duktig men jag måste bara klara av hålla ihop honom bättre när han blir såhär. 
Nu ska jag faktiskt ha Pelle varje dag fram tills årsskiftet. Det ska bli superkul att få ha honom för mig själv och kunna lägga upp mitt egna schema för honom. Vi ska lägga in några träningar för tränare och lite sånt, det kommer bli grymt kul! Självklart kommer jag ju inte rida Pelle varje dag utan vila får han ju också ;)

Detta må vara den finaste bilden jag någonsin skådat på mig och Pelle, bjuder på den för att vi är vackrast i världen... ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback