Ponnyboken 4 år!

Alldelles nyss slog det mig att idag är det faktiskt exakt 4 år sedan den här bloggen startades ;) Hahah shit va många år det har gått... Ni fattar ju det urlöjliga namnet på bloggen men nu vet alla om det och det känns så självklart att bloggen heter det så vi kan inte ändra precis haha.
 
Började alltså blogga här när jag var 12 år och idag fyller jag 17 om 2 månader, still going strong här ;) Förstår inte hur jag orkat blogga exakt varje månad i 4 år, helt sjukt ju...
 
3367 inlägg
8284 bilder
 
Hur som helst så firar vi med en ny vinterdesign på bloggen!
//Carro



Kommentarer
Linnéa Smith

Gratis!! 😄
Snygg design också!

Svar: Tack linnea! ;) HITTADE VANTARNA!
ponnyboken.blogg.se

2014-12-26 @ 20:01:34 | http://vrkryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback