Hello

Jag lever ;)
Sorry för dålig uppdatering men har inte hunnit alls...
 
I fredags red jag dressyrspecial iaf. Hade Candi först men han var oren nere i ridhuset efter bara någon minut så fick gå upp med honom till stallet och byta till Toffee. Hann bara rida i 30 minuter men under den tiden gick det väl helt okej. Red runt lite typ haha. Gick inte dåligt men jag gjorde inte så mycket av jobbet kan man säga haha ;) Men Toffee var snäll som snabbt kunde hoppa in!
 
I lördags jobbade jag i stallet med Jojjo och Linnea och det gick bra, tillslut ;) Gjorde massa extragrejjer som tog lite tid men vi blev klara prick 4!
 
Igår var jag borta hela dagen och hejjade på ponnycupen hoppning. Hurtig som jag är så var jag på Täby Ryttarcenter kl 9 där vi skulle mötas först. Tjejerna var superduktiga och dem vann matchen! Efter fikat åkte jag, Sofia och Malin till Veda. Jag och Sofia fixade Santino, Malin red och sålänge förberedde vi för ponnycupen och byggde banan. Själva matchen gick också bra! Matchen slutade oavgjort!
 
Idag ska jag åka till pappa runt 3. Ska va där fram till 27:e och fira jul där! Imorgon blir det avslutning på ridningen och på julafton är det julaftonskadrilj så ska rida 2 ggr till det här året haha
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback