A-tränare Hedda

Idag red Adam ett pass på Bailey och jag höll lektion. Han var fin och duktig. De gjorde en övning med skänkelvikningar och volter. Sen skulle det också vara en övning med bommar och då tände han till haha, han blev ganska het och tyckte det var superkul och hoppade högt bommarna. Mot slutet hoppade även jag upp bara för att känna på honom en stund och då kunde jag inte låta bli att galoppera över bommarna, haha han tycker det är helt sjukt kul!
Nu ska jag vara hemma ett par timmar innan jag åker vidare till veda för sista tisdagslektionen denna termin och kanske nånsin. Jag kommer inte rida kvar i den i vår så om jag inte börjar någon gång senare om nåt år blir idag sista gången på tisdagar. Skönt men alltid lite tråkigt.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback