Vecka 15

Den här veckan har jag sjuuukt mycket prov. Hinner knappt plugga till något och har inte ens börjat. Har jättemycket annat också så blir en rätt stressig vecka med skolan.

Imorgon är det skola till 14:40. Sen är jag stallvärdinna med Jennie och på kvällen är det ridning igen. Har nationella prov i Kemi i skolan, jag-är-körd

Onsdag är det inget speciellt med ridning eller något, i skolan har jag läxförhör och ett stort SO prov..

Torsdag samma fast har Hemkunskapprov i ekonomi. Usekmöte på kvällen.

Fredag är en ganska lugn skoldag. Hoppspecial på kvällen!

Lördag har jag teori med ridlekis

Söndag ev. kanske hålla i Usek aktivitet.

Kanske inte låter så mycket men känns mycket eftersom jag inte ens börjat plugga till proven och jag rider den dagen jag borde plugga som mest... Men aja. Vi kör på sålänge det går ;)

//Carro
Ser typ ut som att jag har dubbla tyglar men nej det är en martingal ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback