Utveckling

 Kiwi i februari 2013
En sak som jag märkt nu är att Kiwi har blivit sjukt självbärig (eller ja, före vilan såklart).
Hon har byggt massa muskler i halsen och kommer nu upp i en högre och bärigare form. Hon är rundare och mycket bättre än vad hon var för mindre än ett år sen.
Det är så himla kul att kunna se skillnad på sin ponny och att allt slit man lägger ner lönar sig verkligen i slutändan.
Mellan dessa 2 bilder är det exakt 1 år och jag ser enorm skillnad verkligen! Bilden ifrån 2013 är ifrån en lagträning och det var då det bästa passet jag gjort på henne. Nu ser jag att hon är lång och låg och inte alls särskilt fin. Bilderna ifrån 2014 är ifrån "bra" pass just nu men det är absolut inte det bästa hon kan gå. Hon har gjort en enorm utveckling.
Kiwi i Februari + Mars 2014 ↓



Kommentarer
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Så snygg! bra jobbat där!

Svar: Åh tack så mycket!
ponnyboken.blogg.se

2014-04-26 @ 18:45:08 | http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback